Politica de Anulare

La Sigma Digital Marketing SRL, ne angajăm să oferim servicii și produse de cea mai înaltă calitate. Înțelegem însă că pot apărea situații în care clienții noștri pot dori să anuleze serviciile contractate. Politica noastră de anulare este concepută pentru a fi echitabilă pentru ambii părți, ținând cont de natura digitală și personalizată a serviciilor noastre.
Vânzările de Servicii și Produse

Toate vânzările de servicii, inclusiv dar fără a se limita la optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), marketingul prin conținut, publicitatea plătită, designul de logo-uri, soluțiile CRM, serviciile de vânzări online și crearea de site-uri web, sunt finale. Odată ce un serviciu a fost contractat și inițiat, Sigma Digital Marketing SRL alocă resurse considerabile pentru realizarea acestuia, motiv pentru care nu putem oferi rambursări sau anulări pentru serviciile în curs de desfășurare.
Bugetele pentru Reclamă și Managementul Campaniilor

Orice fonduri alocate campaniilor de reclamă sau activităților de management al campaniilor sunt considerate cheltuieli finale. Acest lucru se datorează faptului că aceste fonduri sunt utilizate imediat pentru a achiziționa spațiu publicitar și a începe campanii pe diverse platforme digitale. Prin urmare, nu putem oferi rambursări pentru bugetele investite în campaniile de publicitate odată ce acestea au fost lansate.
Cursuri Online

În cazul cursurilor online oferite de Sigma Digital Marketing SRL, oferim o garanție de 30 de zile, în cadrul căreia participanții pot solicita anularea și rambursarea cursului, cu condiția ca aceștia să poată demonstra participarea integrală la toate sesiunile de curs și îndeplinirea tuturor cerințelor și temelor de acasă stabilite pe parcursul cursului. Sigma Digital Marketing SRL își rezervă dreptul de a evalua aceste dovezi și de a decide la discreția sa dacă criteriile pentru rambursare sunt îndeplinite. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea fără a furniza explicații suplimentare.

Termenul de Retur/Anulare

Pentru toate produsele și serviciile comercializate de Sigma Digital Marketing SRL, oferim clienților noștri posibilitatea de a solicita anularea sau returul în termen de 7 zile calendaristice de la data achiziției sau de la data la care au primit produsul fizic.
Modul de Returnare

Produse Fizice: În cazul produselor fizice, clienții sunt responsabili pentru organizarea și suportarea costurilor de returnare ale produsului la Sigma Digital Marketing SRL. Produsul trebuie să fie returnat în starea în care a fost primit, incluzând ambalajul original și orice accesoriu sau material promoțional inclus. După recepționarea și inspectarea produsului returnat, vom procesa rambursarea în conformitate cu termenii acestei politici.

Produse Digitale: Pentru produsele digitale, având în vedere natura acestora, nu există cheltuieli fizice de returnare. În schimb, clienții sunt rugați să contacteze echipa noastră de suport client la [Adresa de Email] pentru a solicita anularea serviciului sau produsului digital. Vom evalua solicitarea conform termenilor specifici ai politicii noastre de anulare pentru produsele digitale, inclusiv, dar fără a se limita la, criteriile de participare și îndeplinire a cerințelor pentru cursurile online.

Procedura de Anulare și Retur

Pentru a iniția o procedură de anulare sau retur, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți la [Adresa de Email], furnizând detaliile complete ale solicitării dvs. și orice documentație justificativă relevantă. Solicitările vor fi revizuite în conformitate cu termenii acestei politici, iar decizia privind eligibilitatea pentru rambursare sau anulare va fi comunicată în cel mai scurt timp posibil.

Prin achiziționarea serviciilor sau produselor noastre, confirmați că ați citit și ați înțeles această politică de anulare și retur și că sunteți de acord cu termenii acesteia.

Pentru a solicita o anulare sau rambursare în conformitate cu termenii acestei politici, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți la [email protected] furnizând detaliile complete ale solicitării dvs. și orice documentație justificativă relevantă. Echipa noastră va revizui solicitarea și va comunica decizia în cel mai scurt timp posibil.

Prin achiziționarea serviciilor sau produselor noastre, confirmați că ați citit și ați înțeles această politică de anulare și că sunteți de acord cu termenii acesteia.